2008 m. birželio 9 d., pirmadienis

Ladybug, Ladybug

"Little House Needleworks" dizainai savo nepaprastu paprastumu ir nuostabiomis spalvomis verčia mano planus aukštyn kojomis. Negaliu aš jiems atsispirti, ypač dabar, kai vis ryškesni gėlių žiedai, kvepia žolės, o smilga aukštyn kopia susikaupusi dievo karvytė...
"Ladybug, Ladybug" - 59x87 kryžiukų, Helles Khaki Belfast linas, 7 DMC spalvos


8 komentarai:

Asta rašė...

WOW... aš sužavėta:)

Dovilė rašė...

WOW pritariu Astai, ir kada tu miegi? puikūs tie LHN dizainai, pas mane gaunasi tik pasvajoti (nėr laiko)arba dar geriau tavaisiais pasigėrėti

Agnė rašė...

Ar man vaidenasi, ar antroje nuotraukoje tu net skruzdėlę priprašei papozuoti? Nors kažko nenustebčiau...

Loreta rašė...

Aha, Agne, tikrai skruzdėlytė pozuoja:) Boružių Unei nepavyko surasti, tik tris mažus žiogiukus, bet juos žiurkėniukams atidavė:)))

Vaida rašė...

Paprasta (bet jokiu būdu ne prasta) ir taip gražu! Man irgi visiems norams įgyvendinti laiko nebepakanka, bent į tavo darbus seilę pavarvinu :)))

Anonimiškas rašė...

Ainu, užsikoduosiu nuo šito puslapio, nes paskui visai nebesinori siuvinėt - geriau žiūrėt į tavo darbus :)
Labai gražu. Kaip ir visada, ką čia bepridursi... :)))

Anonimiškas rašė...

Oi oi oi, vis "kepi" naujus darbelius, o mes tik seiles varvinam, kaip is to eilerastuko: "Kabo kabikai, ziuri ziurikai, jei kabikai nekabetu, tai ziurikai neziuretu..."

Anonimiškas rašė...

Cia buvo mano pirmas, ziuru, anonimas isejau...